Top 5 technologických služieb a produktov roku 2017


Tieto strategické usmernenia budú slúžiť ako základ pre inteligentný digitálny svet. Všetky technológie zahŕňajú pokročilé metódy strojového učenia a vývoj umelej inteligencie, kde ide o  vzájomné prenikanie fyzického a digitálneho sveta.

myšlneka

1. Umelá inteligencia a strojové učenie
V roku 2017 výskumníci venovali pozornosť spracovaniu prirodzeného jazyka a neurónových sietí. Hlboké neurónové siete (GNS) idú nad rámec klasického počítača a začnú slúžiť na vytváranie systémov, ktoré dokážu nezávisle preskúmať okolitý svet. To znamená, že GNS pomôže automatizovať úlohy a vyriešiť problémy spojené s trendom „informácie o všetkom“. Pokročilé algoritmy umožnia vytvoriť inteligentné jednoducho „inteligentné“ stroje – od bezpilotných vozidiel až po virtuálnych asistentov.

2. Inteligentné aplikácie
Môžu to byť programy, ktoré pomáhajú človeku v každodenných záležitostiach, ako napríklad „inteligentný“ triedič emailov. Ďalšou možnosťou sú komplexnejšie virtuálne asistentky, vrátane obchodných. Predpokladá sa, že do roku 2018 začne väčšina najväčších firiem na svete používať inteligentné aplikácie na zlepšenie kvality služieb zákazníkom.

3. „Chytré“ veci
Tento zoznam zahŕňa už známe zariadenia, ako sú drony, bezpilotné vozidlá alebo 3D tlačiarne. Tiež je to otázka gadgetov budúcnosti, ktoré intelektuálne integrujú s osobou. Môžu to byť senzory vo výrobe, „inteligentné“ protézy a čipy v medicíne, zariadenia, ktoré zabezpečujú bezpečnosť detí a oveľa viac.

podnikání

4. Virtuálna ( VR ) a rozšírená ( AR ) realita
Technológie virtuálnej a rozšírenej reality sú už široko používané. VR  pracuje pri prenose jedinečných skúseností iných ľudí a používa sa v diaľkovom vzdelávaní. AR  umožní rôznym spoločnostiam ukladať grafiku na objekty v reálnom čase, samozrejme to zlepší výrobný proces.

5. Digitálne technologické platformy
V budúcnosti bude každá spoločnosť pracovať s kombináciou piatich platforiem digitálnej technológie: informačných systémov, skúseností so zákazníkmi, analýzy a prognózovania, internetu vecí a obchodných ekosystémov. Najmä vytvorenie nových platforiem, služieb pre internet vecí a dialógových systémov bude jedným z kľúčových smerov do roku 2020. Spoločnosti sa preto musia rozhodnúť, ako vytvoria platformy na riešenie digitálnych obchodných problémov.