Volajúceho robota od Googlu začína využívať niekoľko podnikov


Spoločnosť Google by nebola konkrétnejšia o tom, koľko firiem sa bude zaoberať. Prvýkrát sa ukázalo, že na konferencii vývojárov technologického giganta v máji sa Duplex stal jedným z najpozoruhodnejších dema tohto roka.
Pri tejto udalosti sme počuli robotovú hlasovú knihu stôl v reštaurácii tým, že sme ju zavolali, hovorili s ľudským zamestnancom a potvrdili podrobnosti.
Čo prekvapilo ľudí bolo to, že syn, keď bol syntetizovaný, bol neuveriteľne realistický – dokonca pridal vlastný „uh-huh“ a „mm“ do toku rozhovoru.
Naozaj, príjemca hovoru nemusí mať žiadnu predstavu, že hovorí s robotom. To je to nejaký dôvod, ale to nezastavilo obrovskú diskusiu o právach a nesprávnosti takejto výmeny.

call centrum

Bol tu tiež cynizmus o samotnom demone. Hrali sme dva nahrávky, z ktorých obaja pracovali veľmi dobre. Ale koľko pokusov bolo urobené na dosiahnutie bezchybných príkladov? Ako sme mohli vedieť, že skutočne funguje v reálnom živote?
V utorok v Hummusovej reštaurácii v meste Mountain View v meste Silicon Valley, ktoré obklopuje areál spoločnosti Google, po prvýkrát počulu Duplex v živom vystúpení.

Ľudský pomocník
Oren Dobronsky, majiteľ reštaurácie, zoberie telefón a počúvame.
„Ahoj – volám na rezerváciu,“ začína hlas, žena. „Ja som automatizovaná rezervačná služba spoločnosti Google, takže zaznamenám hovor …“
A tak ide, tam a späť – a skôr, Oren má rezerváciu na mieste. Päť ľudí, 20:00, pod menom Valerie.

robot

Šikovné triky
Tento druh technológie je často z viacerých dôvodov hlboko rozdeľujúci. Jeden, existuje obava z potápania do robotizovaného sveta, kde by nás čoskoro mohli pomôcť stroje.
Po druhé, zaujímame sa: chceme žiť vo svete, v ktorom sa ľudia nemôžu ani obťažovať, aby uskutočnili dvojminútové telefonické hovory na účesy?